CONDIȚII CONTRACTUALE GENERALE
Bun venit pe pagina firmei Dockyard Islands S.R.L. (în continuare: Fundango). Aceste Condiții Contractuale Generale (în continuare: CCG) conțin condițiile de utilizare de către utilizator (în continuare: Client) a serviciilor de pe pagina web www.fundango.ro (în continuare: Web shop).
Informațiile cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale Utilizatorului sunt prevăzute în documentul Informații despre Prelucrarea Datelor, care poate fi accesat direct de pe pagina principală sau la următorul link: https://fundango.ro/politica-de-confidentialitate
Informațiile tehnice necesare pentru utilizarea Web shop-ului, care nu sunt prevăzute în prezentul CCG, sunt oferite de informațiile disponibile pe platforma Web shop.
Contractul este redactat în limba maghiară.
Contractul nu este un contract scris, acestea nu sunt înregistrate de către Fundango, de aceea nu pot fi accesate și vizualizate ulterior.
Fundango nu se obligă să respecte dispozițiile unui cod de conduită.
Prin utilizarea Webshop-ului, Utilizatorul ia cunoștință de și acceptă următoarele:
1.Datele societăţii Fundango
Denumirea societăţii |
Dockyard Islands S.R.L. |
Sediul, adresa de corespondență: |
Tg-Mures,jud. Mures, str Bodor Peter nr.24, ap.4 |
Număr de telefon: |
0040 749267373 |
Adresa de e-mail: |
|
Cod fiscal: |
RO 17003885 |
Număr de înregistrare în Registrul Comerțului: |
J26/2080/2004 |
Oficiul Registrului de Comerț: |
Tg-Mures |
Cont bancar: |
RO63OTPV320000238401RO01 |
Spațiu de stocare pe server Fundango: |
RackForest Kft. Adószám: 14671858-2-41 EU adószám: HU14671858 Cégjegyzékszám: 01-09-914549 |
2. Cumpărături în Webshop
2.1. Înregistrare
O mare parte din conținutul Webshop-ului este accesibil tuturor Utilizatorilor, fără înregistrare. Pentru servicii, precum cumpărarea, înregistrarea (urmată de autentificare) este necesară o inregistrare valida pentru a putea face cumpărături în Webshop, este necesară o înregistrare validă.
Utilizatorul se poate înregistra făcând click pe opțiunea de meniu „Înregistrare” din colțul din dreapta sus a Webshop-ului, după care trebuie să completeze platforma de înregistrare, iar în final se apasa din nou butonul „Înregistrare” aflat în josul Webshop-ului. Pe platforma de înregistrare, trebuie să furnizați următoarele informații:
La opțiunea de meniu „Introduce datele personale”
- Nume
- Prenume
- Adresa de e-mail
- Număr de telefon
- Denumirea firmei
- Țară
- Cod poștal
- Oraș
- Adresă
La opțiunea de meniu "Introduceți parolă":
- Parola
- Introduceți parola din nou
Clientul este obligat să completeze doar câmpurile marcate cu steluță, furnizarea celorlalte informații este opțională.
Pe această platformă, Clientul se poate alătura programului de fidelitate Fundango și se poate abona la newsletter.
Fundango va informa Clientul cu privire la succesul înregistrării printr-un e-mail, în care Clientul va putea vizualiza toate datele furnizate pe parcursul înregistrării, cu ajutorul unei platforme de sumarizare.
După înregistrarea reușită, Clientul se poate autentifica introducând datele de autentificare în opțiunea de meniu „Autentificare”, care se găsește în meniul de sus al Paginii.
Clientul are dreptul să își șteargă oricând contul, prin mesaj trimis la adresa webshop@dockyard.ro. După primirea mesajului, Fundango este obligată să ia măsuri imediate în vederea ștergerii înregistrării. După ștergere, datele de utilizator ale Clientului sunt eliminate din sistem; această măsură nu afectează stocarea datelor și documentelor care privesc comenzile făcute deja, nu are ca rezultat ștergerea acestora. După eliminare, aceste date nu pot fi restabilite.
Doar Clientul este responsabil pentru păstrarea confidențialității în ceea ce privește datele de acces a utilizatorului (în special parola). În cazul în care Clientul ia cunoștință de faptul că o terță persoană neautorizată poate avea acces la parola selectată în cadrul înregistrării, aveți obligația de a vă modifica parola fără întârziere, iar dacă se poate presupune, că persoana terță poate abuza în orice mod de folosirea parolei, sunteți obligat să înștiințați firma Fundango în același timp.
Clientul își asumă obligația de a actualiza informațiile personale furnizate la înregistrare, dacă este cazul, pentru ca acestea să fie actuale, complete și să corespundă realității mereu.
Fundango nu răspunde pentru problemele, erorile de livrare, cauzate de informații incorecte și/sau incomplete furnizate de către Client.
2.2. Comandă
Pentru a vizualiza conținutul Webshop-ului, nu este nevoie de înregistrare, însă nu se pot face comenzi fără a fi înregistrat. Dacă aveți nevoie de orice fel de ajutor, Fundango vă stă la dispoziție la numărul de telefon indicat în punctul 1. al prezentului CCG. Însă Fundango nu poate prelua comenzi la telefon sau prin e-mail.
Clientul se poate informa cu privire la proprietățile detaliate ale Produsului, prețul, alte proprietăți care pot fi selectate, făcând click pe denumirea produsului sau pe imaginea acestuia.
Făcând click pe inscripția „În coș” care se găsește pe platforma care oferă informații cu privire la proprietățile produsului, Clientul poate selecta produsul pe care dorește să-l comande și îl poate plasa în coșul virtual.
Clientul poate verifica conținutul coșului (numărul produselor selectate și prețul acestora) făcând click pe inscripția „Coșul meu”, aflată în meniul de sus al Webshop-ului.
Pe platforma „Coș”, Clientul poate vizualiza în detaliu și poate verifica lista produselor plasate în coș, prețul brut al acestora, numărul de produse pe care dorește să le comande, iar în josul platformei de sumarizare, totalul de plată al comenzii sale.
Pe această platformă, Clientul poate modifica oricând conținutul coșului, având posibilitatea de a șterge produse din coș făcând click pe butonul roșu „X”, respectiv și posibilitatea de a modifica cantitatea (numărul) produselor, introducând numărul exact.
Făcând click pe butonul „Casă”, Clientul poate continua comanda. Pe platforma care apare, Clientul trebuie să se conecteze, dacă nu a făcut-o deja, respectiv dacă nu este Client înregistrat, trebuie să se înregistreze, pentru a trimite comanda. Pentru înregistrare, trebuie să furnizeze informațiile prevăzute la punctul 2.1. Dacă s-a autentificat sau înregistrat, ajunge la opțiunea de meniu „Adresa de livrare”, unde poate introduce și o nouă adresă. Dacă nu dorește să introducă o nouă adresă față de cea indicată la înregistrare, făcând click pe butonul „Continuă”, ajunge la platforma „Modalitatea de livrare”, unde poate vedea costul transportului. Făcând click pe butonul „Continuă”, ajunge pa pagina „Modalitatea de plată”, unde poate selecta modalitatea de plată dorită dintre opțiunile disponibile.
Făcând click pe butonul „Continuare”, Clientul ajunge la o platformă de sumarizare, unde are posibilitatea de a-și verifica comanda, în special datele furnizate, produsul pe care dorește să-l comande, prețul acestuia, modalitatea de plată și livrare selectată, respectiv costul transportului.
Este important faptul că, pentru finalizarea comenzii, Clientul trebuie să accepte prezentul CCG, prin bifarea căsuței care se află pe această platformă.
După selectarea butonului „Confirmarea comenzii” aflat în josul paginii, Clientul trimite definitiv comanda către Fundango.
Deci, trimiterea comenzii se face prin selectarea butonului „Confirmarea comenzii”, acțiune în urma căruia Clientului îi revine o obligație de plată.
Dacă doriți să modificați conținutul comenzii după trimiterea acesteia (de exemplu, ați comandat un Produs greșit, doriți să modificați numărul de produse comandate), notificați firma Fundango printr-un e-mail trimis la adresa: webshop@dockyard.ro.
2.3. Prețul produselor
Prețul de achiziție specificat pe platforma Webshop-ului include taxa pe valoare adăugată și alte impozite, a căror valoare este afișată de asemenea. Prețul de achiziție nu include prețul transportului. Nu se calculează un tarif separat pentru ambalare, deoarece prețurile includ și costul ambalării.
Prețul produselor este afișat în lei (RON Românesc)
Fundango nu își asumă răspunderea pentru prețul afișat greșit pe pagina Webshop-ului, în ciuda măsurilor de siguranță luate și/sau din cauza erorii de sistem, respectiv pentru prețul evident greșit, ireal, care diferă în măsură semnificativă pre prețul obișnuit al produsului (0 RON). În aceste cazuri, Fundango nu are obligația de a vinde Clientului produsul la prețul afișat greșit pe platforma Webshop-ului. În cazul afișării prețului greșit, vă informa imediat Clientul cu privire la faptul că prețul afișat lângă produs este greșit și îi oferă posibilitatea de a cumpăra produsul respectiv la prețul real. În acest caz, Clientul poate decide dacă comandă produsul la prețul real sau renunță la comandă, fără consecințe legale nefavorabile.
2.4. Corectarea greșelilor de introducere a datelor
În Webshop, pe platforma de efectuare a comenzii, Clientul are posibilitatea de a corecta greșelile de introducere a datelor (de ex. ștergerea produsului din coș făcând click pe butonul „x”) în orice etapă de efectuare a comenzii până la trimiterea comenzii către Fundango. Printre greșelile de introducere a datelor se numără, de exemplu, o cantitate introdusă greșit, plasarea unui produs greșit în coș, greșeli de scriere în informațiile comenzii (de ex. adresa de livrare).
2.5. Forța obligatorie a ofertei, confirmare
Prin e-mailul de confirmare trimis automat, în scurt timp, Fundango confirmă Clientului primirea ofertei trimise de către acesta, e-mail de confirmare care conține datele introduse de către Client pe parcursul efectuării comenzii (informații despre facturare și transport), numărul de identificare a comenzii, data comenzii, enumerarea elementelor aferente Produselor comandate, cantitatea acestora, prețul Produselor, costul de transport și totalul de plată.
Prin acest e-mail de confirmare trimis de către Fundango, se consideră acceptată oferta făcută de către Client, în urma căreia se încheie un contract valid între Fundango și Client.
Clientul este exceptat de la forța obligatorie a ofertei dacă nu primește neîntârziat, dar în cel mult 48 de ore, e-mailul de confirmare de la Fundango pentru comanda trimisă, caz în care nu este obligat să cumpere produsul.
Dacă Clientul a trimis deja comanda către Fundango și observă o greșeală în datele din e-mail-ul de confirmare, trebuie să informeze Fundango în termen de 1 zi cu privire la acest lucru, pentru a evita realizarea comenzilor nedorite.
Comanda este considerată contract încheiat electronic, în privința căruia sunt aplicabile dispozițiile legii în vigoare.
2.6. Plată
Plată prin ramburs: Clientul achită prețul de achiziție al produsului comandat, respectiv costul de transport direct curierului, în numerar. Plata în numerar se poate face doar în RON.
Plată prin transfer bancar anticipat: Clientul achită prețul de achiziție al produselor comandate înainte de livrarea, respectiv înainte de primirea acestora, prin transfer bancar în contul bancar al Fundango indicat la punctul 1. În cazul transferului bancar anticipat, la explicații, trebuie indicat de fiecare dată numărul comenzii. În cazul transferului bancar anticipat, Fundango va expedia Produsul prin poștă după ce suma comenzii ajunge în contul său. Fundango va notifica Clientul cu privire la expedierea produsului.
Plată cu card bancar prin OTP, respectiv prin sistemul PayPal: Fundango oferă posibilitatea de a plăti cu card bancar prin OTP Bank și prin sistemul PayPal. Fundango primește informațiile comenzii de la Client, iar OTP Bank primește doar informațiile cardului necesare pentru efectuarea tranzacției de plată, pe pagina pentru efectuarea plății, criptată cu sistemul SSL de 128 bites. Fundango nu este informată cu privire la conținutul de date de pe pagina pentru efectuarea plății, acestea pot fi accesate doar de către OTP Bank. Pentru ca plata cu cardul să poată fi efectuată, browser-ul trebuie să suporte pentru criptarea SSL. Contravaloarea mărfurilor achiziționate, suma achitată este blocată imediat în contul bancar al Clientului.
Sistemul de plată online al OTP Bank acceptă cardurile MasterCard, Mastercard Electronic, cardurile VISA și VISA Electron (Electron doar în cazul în care plata online este autorizată de către banca emitentă), doar cardul Maestro emis de către OTP Bank, respectiv cardurile bancare American Express, respectiv plata cu cardurile web care pot fi utilizate online.
PayPal este o instituție financiară care oferă servicii internaționale de tranzacționare non-numerar, care s-a specializat pe comerțul electronic. PayPal administrează un cont electronic pentru clienții săi, care îl pot alimenta prin transfer bancar, din contul de persoană fizică sau juridică. Astfel, în cadrul achizițiilor online nu este necesară trimiterea informațiilor confidențiale ale cardului de credit sau ale contului către webshop, numele de utilizator PayPal și parola este suficientă pentru efectuarea plății. Dacă nu sunteți încă utilizator PayPal, vă puteți înregistra făcând click aici.
La plata online cu cardul bancar, fiți mereu atenți la următoarele:
- Asigurați-vă că nici o persoană neautorizată nu va ava acces la datele confidențiale ale cardului bancar, la parola WebShop și la adresa de e-mail utilizată pentru achiziții!
- Folosiți un browser care suportă opțiunea necesară pentru criptarea SSL! Informații despre plata cu card bancar în siguranță garantat de către OTP Bank
2.7. Factură
La livrarea produselor comandate la adresa Clientului, pentru a confirma plata, Fundango înmânează împreună cu produsele și o factură tipărită.
2.8. Livrare
Livrarea este efectuată la adresa de livrare indicată de Client, de către serviciul de curierat GLS. Livrarea comenzilor efectuate în Webshop se face de luni până vineri, între orele 08:00-17:00. În cazul în care Clientul nu se află la adresa furnizată în acest interval, este recomandată indicarea unei adrese de livrare, la care Clientul va putea prelua sigur produsele comandate în intervalul de livrare.
Dacă Clientul nu se află la adresa de livrare indicată la efectuarea comenzii, iar preluarea pachetului nu are loc, curierul lasă o notificare la fața locului. Cu ajutorului numărului indicat în notificare, Clientul are posibilitatea de a stabili o nouă adresă de livrare și o nouă dată pentru serviciul de curierat. Serviciul de curierat va încerca încă o dată să livreze produsele comandate.
Serviciul de curierat încearcă să livreze pachetul de două ori în total, însă dacă nici a doua livrare nu este reușită – din motive care se pot atribui Clientului –, atunci o nouă livrare se va face doar dacă Clientul suportă cheltuielile, chiar și în cazul în care Fundango a oferit livrare gratuită.
Dacă Clientul observă avarii pe produs sau pe ambalaj când preia pachetul, trebuie să refuze preluarea produsului de la curier și să îl trimită înapoi. În cazul în care ambalajul sau produsul este avariat vizibil la predare, iar avariile sunt produse înainte de preluarea pachetului, Fundango asigură returnarea gratuită a produsului.
2.8.1. Costul de transport
Costul de livrare a coletului este de 30 RON. Transportul este gratuit pentru comenzile de peste 300 Ron.Livrarea se face pe teritoriul României de curieratul rapid GLS.Costurile livrării complementare sunt suportate de firma Dockyard Islands.Livrarea mărfii se realizează în conformitate cu stocul existent, în maxim 5 zile lucrătoare. După comanda plasată veți primi un e-mail cu produsele comandate, urmarit de un e-mail de confirmarea expediției către adresa Dvs.
2.8.2. Termenul limită de livrare
Termenul limită de livrare a comenzii este de 2-4 zile lucrătoare.
După încheierea contractului, Fundango – în lipsa un acord între părți care prevede altfel – este obligată să pună la dispoziția (livreze) consumatorului produsul fără întârziere, dar în termen de cel mult treizeci de zile.
În cazul unei întârzieri, Clientul, în calitate de consumator, are dreptul de a stabili un termen limită suplimentar. Dacă Fundango nu își îndeplinește obligația până la termenul limită, consumatorul are dreptul de a se retrage din acest contract.
Fără a stabili un termen limită suplimentare, consumatorul are dreptul de a se retrage din acest contract dacă
2.9. Ridicarea pachetului în persoană
Fundango nu oferă posibilitatea de a ridica comenzile în persoană, produsele pot fi comandate doar cu livrare la domiciliu.
3. Drept de retragere
3.1. Exercitarea dreptului de retragere
Cele prevăzute în acest punct se aplică doar persoanelor fizice, care acționează în afara profesiei, ocupației individuale sau a activității sale comerciale, care achiziționează, comandă, primesc, folosesc, utilizează mărfuri, respectiv care sunt destinatarul comunicării comerciale, ofertei referitoare la mărfuri (în continuare „Consumator”).
În cazul contractului de vânzare-cumpărare produse, Consumatorul are dreptul a se retrage din contract, fără a-și motiva decizia, în termen de treizeci (30) zile de la primirea de către Consumator, sau de către o persoană terță desemnată de acesta, care diferă de curier, a
Consumatorul are dreptul de a-și exercita dreptul de retragere și în perioada dintre data încheierii contractului și data primirii produsului.
Dacă Consumatorul dorește să-și exercite dreptul de retragere, trebuie să trimită (de exemplu, prin poștă, telefax sau prin scrisoare trimisă pe cale electronică) firmei Fundango o declarație clară care cuprinde decizia de retragere, la una din adresele de contact specificate la punctul 1. al prezentului CCG. În acest scop, Consumatorul poate folosi – dar nu este obligat – și următorul model de declarație de retragere, care poate fi accesat prin următorul link:Formular de retur Consumatorul își exercită dreptul de retragere până la termenul limită, dacă trimite firmei Fundango declarația de retragere înainte de termenul limită precizat mai sus.
Este datoria Consumatorului să dovedească că și-a exercitat dreptul de retragere conform prevederilor stabilite în punctul 3.
În ambele cazuri, Fundango va confirma primirea declarației de retragere a Consumatorului, fără întârziere, prin e-mail.
În cazul retragerii în scris, această este declarată validă până la termenul limită, dacă Consumatorul a trimis declarația în acest scop firmei Fundango în termen de 30 zile calendaristice (chiar și în a 30-a zi calendaristică).
În cazul notificării prin poștă, Fundango va considera data expedierii prin poștă, în cazul notificării prin e-mail sau telefax, data trimiterii e-mailului sau a faxului, pentru a calcula termenul limită. Consumatorul trebuie să trimită recomandat scrisoarea prin poștă, pentru ca data expedierii să poată fi dovedită în mod credibil.
În cazul retragerii, Consumatorului este obligat să returneze produsul comandat la adresa indicată de Fundango în punctul 1., fără întârziere și motivare, dar cel târziu în termen de 30 zile de la comunicarea declarației de retragere. Se consideră că termenul limită este respectat, dacă Consumatorul trimite (expediază prin poștă sau prin curierul ales de el) produsul înainte de expirarea termenului limită de 30 zile.
Costul returnării produsului la adresa Fundango este suportat de către Consumator, cu excepția cazului în care Fundango își asumă plata acestor costuri. Însă Fundango nu-și asumă nici organizarea, desfășurarea returnării, nici plata costului returnării produsului de către Client. Fundango nu are posibilitatea de a primi pachetul returnat prin ramburs. În afara costului de returnare a produsului, în ceea ce privește retragerea, Consumatorul nu este obligat la plata altor costuri.
Pentru rambursarea costurilor, Fundango va achita suma prin transfer bancar în contul indicat de către Consumator (maxim 14 zile calendaristice), folosirea unei alte metode de plată trebuie stabilită în prealabil.
Consumatorul poate fi tras la răspundere pentru diminuarea valorii produsului doar în cazul în care aceasta a survenit datorită utilizării necorespunzătoare, în raport cu utilizarea conform tipului, proprietăților și funcționalității produsului. Deci, Fundango poate solicita rambursarea costurilor aferente diminuării valorii produsului, respectiv a costurilor rezonabile – dacă îndeplinirea contractului de prestări servicii a început înainte de expirarea termenului limită, la cererea expresă a Consumatorului, și își exercită dreptul de reziliere – datorate utilizării necorespunzătoare în raport cu utilizarea conform tipului, proprietăților și funcționalității produsului.
3.2. Cazurile în care consumatorului nu îi revine dreptul de retragere:
Produsele care nu satisfac cerinţele dumneavoastră, vor fi expediate înapoi la firma Dockyard Islands SRL, pe propria Dvs. cheltuială, însoţite de documentul de înapoiere a mărfii (factura emisa in prealabil). Produsele trebuie să fie nepurtate, nevătămate, în starea lor nouă.
4. Garanție
1.1 Garanţie încălţăminte Garanţie comercială – 30 zile. Garanţia şi perioada de conformitate este asigurată conform legii din art.15 al O.U.G.140/2021. În caz de deterioare în condiţii normale de expolatare, în primele 30 de zile de la cumpărare, prin prezentarea documentulul cumpărării (bon de casă/ factură /chitanţă/factura emisa in prealabil) produsul va fi returnat firmei. Termenul de soluţionare a reclamaţiilor este de 15 zile de la data predării produsului la locul cumpărării, conform documentului de cumpărare.
1.2 Garanţie îmbrăcăminte Garanţie comercială – 30 zile. În caz de deterioare în condiţii normale de expolatare, în primele 30 de zile de la cumpărare, prin prezentarea documentului de cumpărare (bon de casă, factură şi chitanţă), produsul va fi reparat fără contracost sau înlocuit cu unul identic. Garanţia şi perioada de conformitate este asigurată conform legii din art.15 al O.U.G.140/2021. Termenul de soluţionare a reclamaţiilor este de 15 zile de la data predării produsului la locul cumpărării, conform documentului de cumpărare.
1.3 Garanţie accesorii. Garanţie comercială – 30 zile. În caz de deterioare în condiţii normale de expolatare, în primele 30 de zile de la cumpărare, prin prezentarea documentului de cumpărare (bon de casă, factură şi chitanţă), produsul va fi reparat fără contracost sau înlocuit cu unul identic. Garanţia şi perioada de conformitate este asigurată conform legii din art.15 al O.U.G.140/2021. Termenul de soluţionare a reclamaţiilor este de 15 zile de la data predării produsului la locul cumpărării, conform documentului de cumpărare.
Retragerea garantiei
Drepturile care rezulta din garantie nu se mentin in cazul viciilor provocate de Consumator, prin acestea intelegandu-se fara limitare, urmatoarele:
5. Posibilități de exercitare a drepturilor
Locul, data, modalități de soluționare a reclamațiilor
Clientul poate raporta nemulțumire de consumator în legătură cu produsul sau cu activitatea societăţii Fundango la adresele de contact indicate în punctul 1.
Dacă este posibil, Fundango soluționează reclamațiile verbale în scurt timp după adresarea acestora. Dacă reclamația verbală nu poate fi soluționată imediat, datorită tipului reclamației, sau dacă Clientul nu este de acord cu modul în care a fost gestionată reclamația, Fundango va redacta un proces verbal de reclamații – pe care îl păstrează timp de cinci ani, împreună cu răspunsul pe fond la reclamație.
În cazul reclamației verbale comunicată la fața locului (în magazin), Fundango are obligația de a înmâna Clientului un exemplar al procesului verbal, sau, dacă acest lucru nu este posibil, este obligat să acționeze conform regulilor referitoare la reclamația în scris detaliată mai jos;
În cazul reclamației verbale comunicate prin telefon sau prin alt mijloc de comunicare electronică, Fundango va trimite Clientului o copie a procesului verbal, cel târziu o dată cu trimiterea răspunsului pe fond.
În toate celelalte cazuri, Fundango va acționa conform prevederilor referitoare la reclamația în scris.
Fundango acordă un număr unic de identificare reclamațiilor primite prin telefon sau printr-un alt mijloc de comunicare electronică, care va facilita ulterior identificarea reclamației.
Fundango va răspunde pe fond la reclamațiile primite în scris în termen de 30 de zile. În prezentul contract, soluționarea este interpretată ca expedierea prin poștă.
În cazul respingerii reclamației, Fundango va informa Clientul cu privire la motivele respingerii.
6. Modificarea unilaterală a Condițiilor Contractuale Generale
Fundango are dreptul de a modifica unilateral prezentele Condiții Contractuale Generale, cu condiția informării în prealabil a Clienților pe platforma Webshop-ului. După intrarea în vigoare a dispozițiilor modificate, acestea intră în vigoare în privința Clientului la prima utilizare a Webshop-ului și se aplică comenzilor trimise după modificare.
7. Menținerea dreptului de proprietate
Până la achitarea integrală a prețului de achiziție, Produsul rămâne în proprietatea firmei Fundango. Dacă – din orice motive – produsul ajunge în posesiunea fizică a Clientului înainte de achitarea integrală a prețului de achiziție, răspunde față de Fundango pentru toate daunele, la a căror despăgubire nu poate fi obligat nimeni.
8. Răspundere
Clientul utilizează Webshop-ul doar pe propria răspundere, și acceptă faptul că Fundango nu își asumă responsabilitatea pentru pagubele patrimoniale și nepatrimoniale suferite pe parcursul utilizării, în afara răspunderii pentru încălcarea intenționată a contractului, care pun în pericol viața, integritatea corporală sau sănătatea.
Fundango refuză orice răspundere pentru comportamentul utilizatorilor Webshop-ului. Clientul este obligat să se asigure că, pe parcursul utilizării Webshop-ului, nu încalcă direct sau indirect drepturile persoanelor terțe sau dispozițiile legale. Clientul este răspunzător în măsură deplină și exclusiv pentru propriul comportament, în aceste cazuri, Fundango va coopera în întreagă măsură cu autoritățile procedurale pentru cercetarea contravențiilor.
Fundango are dreptul, dar nu și obligația de a verifica conținutul creat, eventual publicat de către Clienți în cadrul utilizării Webshop-ului, iar în ceea ce privește conținutul publicat, Fundango are dreptul, dar nu și obligația de a căuta semne care sugerează desfășurarea unei activități ilegale.
Paginile serviciului pot conține puncte de legătură (link-uri), care pot duce la alte pagini Fundango. Pentru această activitate de protecție a datelor și pentru alte activități, Fundango nu își asumă răspunderea.
Datorită caracterului global al Internetului, Clientul acceptă faptul că în cadrul utilizării Webshop-ului este obligat să acționeze luând în considerare și dispozițiile legale internaționale aplicabile. În cazul în care orice activitate asociată cu utilizarea Webshop-ului nu este autorizată, conform legislației din statul în care se află Clientul, doar Clientul este responsabil pentru utilizare.
Dacă Clientul sesizează un conținut inadecvat în Webshop, este obligat să sesizeze fără întârziere firma Fundango cu privire la acest lucru. Dacă Fundango, în cadrul procedurii de bună-credință, consideră că sesizarea este fondată, are dreptul de a șterge sau modifica imediat informația în cauză.
9. Drepturi de autor
Întregul Webshop, elementele grafice, textul și soluțiile tehnice ale acestuia, precum și elementele Serviciului se află sub protecția drepturilor de autor sau a altui drept asociat cu proprietatea intelectuală (în special protecția brevetelor). Fundango este îndreptățitul drepturilor de autor sau utilizatorul autorizat pentru întregul conținut publicat în Webshop, respectiv în cadrul prestării serviciilor disponibile prin intermediul Webshop-ului: oricărei creații, respectiv oricărei proprietăți intelectuale (inclusiv, printre altele, toate elementele grafice și alte materiale, structura, editarea platformei Webshop-ului, soluțiile de software utilizate și alte soluții, idei, realizări).
Salvarea în format fizic sau pe alt dispozitiv de stocare date sau imprimarea conținutului Webshop-ului, respectiv a unor părți din conținutul Webshop-ului, pentru utilizare personală, este autorizată, cu acordul scris, în prealabil, al firmei Fundango. Altă utilizare decât cea în scop personal – de exemplu salvarea într-o bază de date, transmitere, publicare sau convertire într-un format care se poate descărca, comercializare – este autorizată doar cu acordul scris, în prealabil, al firmei Fundango.
Pe lângă drepturile stabilite expres în prezentul CCG, înregistrarea, utilizarea Websfhop-ului, respectiv nici o dispoziție a CCG-ului nu oferă Clientului dreptul de a utiliza, valorifica orice denumire comercială sau marcă care se găsește în Webshop. Pe lângă afișarea asociată cu utilizarea normală a Webshop-ului, multiplicarea temporară necesară în acest scop și a copierii în scop personal, aceste proprietăți intelectuale nu pot fi utilizate sau valorificate în nici o formă fără autorizația scrisă, în prealabil, a firmei Fundango.
Fundango își rezervă toate drepturile asupra tuturor elementelor serviciilor sale, în special asupra numelui de domain www.fundango.ro, numele subdomain-urilor asociate cu acesta, asupra tuturor numelor de domain ocupate de către Fundango, subpaginilor acestora, respectiv asupra spațiilor pentru reclamă pe internet. Sunt interzise toate activitățile care au scopul de a lista, organiza, arhiva, sparge (hack), decriptarea codurilor sursă ale bazei de date Fundango, cu excepția cazului în care Fundango emite o autorizație specială în acest scop.
Fără un acord separat sau fără utilizarea unor servicii în acest scop, este interzisă modificarea, copierea bazei de date Fundango, introducerea unor noi date sau rescrierea datelor existente în aceasta, prin evitarea platformei puse la dispoziție de către Fundango, sau a motoarelor de căutare.
Prin utilizarea Serviciului, Clientul acceptă că Fundango poate utiliza oricând și oriunde datele încărcate de către Client în cadrul utilizării Serviciului, fără restricții și fără a achita tarife separate, în limitele impuse de Informațiile privind Protecția Datelor.
Data intrării în vigoare a prezentelor Condiții Contractuale Generale: 1 septembrie 2015.